Program kursu: Intensywny trening asertywności i perswazji w sprzedaży 

Czas trwania kursu: 8 godz. szkoleniowychstartup-594090_1280

  1. Klient nasz Pan czy Partner, czyli zasady prawa asertywności i obsłudze Klienta.
  • Prawa osobiste pracownika i Klienta.
  • Badanie asertywności uczestników szkolenia.
  • O czyn należy bezwzględnie pamiętać budując postawę asertywną.
  1. Jak asertywnie panować nad emocjami i zapobiegać konfliktom?
  • Jak radzić sobie z trudnym klientem (wulgarnym, zaskakującym, niekomunikatywnym, roszczeniowym, konfliktowym)?
  • Jak radzić sobie z szantażem emocjonalnym?
  • O czym nie możesz zapomnieć stosując asertywność wobec klientów?
  1. Jak asertywnie odmawiać bez poczucia winy i burzenia relacji?
  • Czy wszystkim klientom należy służyć i jakie są granice zaspokajania ich potrzeb?
  • Asertywne NIE i asertywne TAK.
  • Asertywne negocjacje.
  1. Komunikacja perswazyjna w sprzedaży i obsłudze klienta.
  • Jak budować dobry kontakt z Klientem, nawet tym trudnym.
  • Jak wywierać wpływ skutecznie i etycznie?
  • Najkrótszy kurs perswazji, czyli jak za pomocą jednego zdania przekonać prawie każdego?

Zapoznaj się z naszymi kursami: