Program kursu: Intensywny trening asertywności i perswazji w sprzedaży
Czas trwania kursu: 8 godz. szkoleniowych
- Klient nasz Pan czy Partner, czyli zasady prawa asertywności i obsłudze Klienta.
- Prawa osobiste pracownika i Klienta.
- Badanie asertywności uczestników szkolenia.
- O czyn należy bezwzględnie pamiętać budując postawę asertywną.
- Jak asertywnie panować nad emocjami i zapobiegać konfliktom?
- Jak radzić sobie z trudnym klientem (wulgarnym, zaskakującym, niekomunikatywnym, roszczeniowym, konfliktowym)?
- Jak radzić sobie z szantażem emocjonalnym?
- O czym nie możesz zapomnieć stosując asertywność wobec klientów?
- Jak asertywnie odmawiać bez poczucia winy i burzenia relacji?
- Czy wszystkim klientom należy służyć i jakie są granice zaspokajania ich potrzeb?
- Asertywne NIE i asertywne TAK.
- Asertywne negocjacje.
- Komunikacja perswazyjna w sprzedaży i obsłudze klienta.
- Jak budować dobry kontakt z Klientem, nawet tym trudnym.
- Jak wywierać wpływ skutecznie i etycznie?
- Najkrótszy kurs perswazji, czyli jak za pomocą jednego zdania przekonać prawie każdego?